8080 alan yritystä valmiina töihin
Kotisivut, verkkokaupat, logon suunnittelu ja paljon muuta...

Asiakaspalveluhenkilö / freelancer / 3D-visualisointiyrityksessä

Tarjouspyyntö ilmoitettu: 7.3.2022 | Budjetti: 5000 - 10000 € | Avainsanat: Muut

Jätä tarjouspyyntö
Tämä on Nerot.fi -palveluun jätetty tarjouspyyntö. Jätä tarjouspyyntö omasta työstäsi. Välitämme sen ilmaiseksi 8080 kotimaiselle alan mainostoimistolle ja freelancerille.

Tarjouspyynnön kuvaus

Kotisivut kuvituskuva

Hei siellä!

Haluaisitko tulla töihin nopeasti kasvavaan 3D renderöintitoimistoon osaksi dynaamista 3D-ammattilaisten tiimiämme? :)

Yrityksemme auttaa rakennusalan yrityksiä myymään kiinteistökohteitaan nopeammin parempien 3D-visualisointien avulla. Olemme erikoistuneet tuottamaan upeita 3D-visualisointeja sisä- ja ulkotiloihin, videoanimaatioita, uudiskohde-esittelyjä, sekä muita kiinteistöalan visualisointeja muutaman tuotteen mainitakseni.

Haemme nyt energistä, oma-aloitteista ja asiakaspalveluhenkistä suomen ja englannin kielen osaavaa henkilöä (venäjän kieli plussaa). Palkattavalla henkilöllä tulee olemaan keskeinen ja tärkeä rooli yrityksemme tämän vuoden kasvusuunnitelmissa.

Tehtävässä työskentelet asiakkaiden ja artistien välissä kommunikoiden ja viestien. Koordinoit 3D-visualisointiprojekteja varmistaen, että uudet kuvaprojektit käynnistyvät nopeasti ja ajallaan ja että ne toteutetaan laadukkaasti alusta loppuun, niin ettei asiakkaidemme tarvitse odottaa turhaan. Tehtävässä varmistat, että asiakkaan toimittavat aineistot välitetään tiimin kuvittajille, ja autat heitä ymmärtämään mitä asiakas haluaa. Apuna voit käyttää havainnekuvien piirtämistä, muistilistoja, google translatoria jne. Tehtäväsi on toimittaa valmistuneet kuvavedokset asiakkaille tarkastettavaksi ja kommenteille. Saatuasi kerättyä kommentit tuotoksiin, varmistat että kommentit välitetään ymmärrettävässä muodossa 3D-visualisoijillemme, jotka ovat pääasiassa englannikielisiä. Kielitaitoa siis tarvitaan! Tehtäväsi on myös kirjata ja dokumentoida meneillään olevien projektien etenemistä niin että seuraavana vuorossa oleva henkilö ymmärtää mitä projekteissa on tapahtunut.

Tehtävässä onnistumisessa on tärkeää, että viestit kulkevat nopeasti ja ettei viestintä muodostu prosessissa pullonkaulaksi. Yrityksemme keskeinen lupaus asiakkaille on todella nopeat toimitukset. Tämä edellyttää sinulta reagointivalmiutta ja kykyä pitäytyä sovituissa toimintatavoissa.

Hienoa työssä on se, että saat itse päättää missä teet työsi. Eli voit halutessasi tehdä työn vaikka Balilta tai Thaimaasta käsin. :)

Työstä maksamamme palkkio perustuu tehtyjen tuntien määrään. Lähtötasolla tavoite on 6h päivittäinen työmäärä ja tuntipalkka 20€ + alv. Tämä tarkoittaa 2580 EUR/kk (alv 0 laskutus). Sopimus on jatkuva ja haluamme sitouttaa hyvän työntekijän myös pidemmäksi aikaa.

Tarjoamme myös palkitsemisjärjestelmän. Jos teet työn nopeasti ja laadukkaasti, niin että yritys jatkaa tasaista kasvua ja asiakkaamme pysyvät tyytyväisinä, maksamme lisäksi bonuksen. Bonus määräytyy yrityksen liikevaihdon ja laadullisten mittarien arvosanojen perusteella. Tämä bonus on mahdollista saada neljä kertaa vuodessa.

Toivomme, että sinulla on oma yritys jonka kautta voit laskuttaa palkkiot.

Kuulostaako tämä sellaiselta, mistä voisit olla kiinnostunut? :)

Voit vapaasti laittaa minulle viestiä, niin jutellaan lisää. Rekrytoimme henkilön heti sopivan löydyttyä, laita siis heti viestiä jos tehtävä kiinnostaa! :)


Ammattilainen, haluatko osallistua tähän tarjouspyyntöön?