Etusivu » Artikkelit » Miksi asiakaspalvelun laatu ratkaisee, kun valitset webhotellia? 

Miksi asiakaspalvelun laatu ratkaisee, kun valitset webhotellia? 

Artikkelin on laatinut Hostaan.fi

Kotisivujen tai verkkokaupan perustaminen on suuri askel, olitpa sitten yrittäjä, yhdistystoimija tai yksityishenkilö. Domainin ja webhotellin valinta saattaa tuntua tekniseltä yksityiskohdalta, mutta todellisuudessa kyseessä on yksi tärkeimmistä päätöksistä verkkonäkyvyyden onnistumisen kannalta. 

Valitettavan usein palveluntarjoajan valinnassa tuijotetaan pelkkää hintalappua – ja unohdetaan, että ongelmatilanteita syntyy ennemmin tai myöhemmin. Silloin ratkaisevaksi nousee yksi tekijä ylitse muiden: asiakaspalvelu

Nopea, asiantunteva ja tavoitettavissa – näin Hostaan auttaa asiakkaitaan 

Hostaan Oy on suomalainen WordPress- ja webhotellipalveluihin erikoistunut yritys, joka tunnetaan nopeasta ja asiantuntevasta asiakaspalvelustaan. Meille tärkeintä ei ole vain toimiva tekniikka, vaan se, että asiakkaamme saavat apua heti, kun sitä tarvitaan – ilman jonottelua tai pitkiä vastausviiveitä. 

Olemme tietoisesti panostaneet siihen, että jokainen yhteydenotto käsitellään ripeästi ja asiantuntevasti: asiakas saa vastauksen lähes aina samana päivänä – usein tunneissa. Asiakaspalvelumme ei jää valmiiden ohjeiden tai automaattivastausten tasolle, vaan perehdymme tilanteeseesi aidosti ja tarjoamme vastauksia, jotka ratkaisevat ongelman ilman pallottelua. 

Tekniikka kohdallaan – WordPress pyörii kuin rasvattu 

Hyvä asiakaspalvelu ei kuitenkaan pelkästään riitä – siksi Hostaanilla myös palvelininfrastruktuuri on huippuluokkaa. Käytämme tehokkaita ja optimoituja vain Suomessa sijaitsevia pilvipohjaisia WordPress-palvelimia, jotka takaavat erinomaisen nopean kotisivujesi latausnopeuden, vakauden ja turvallisuuden. 

Jokainen asiakkaamme hyötyy mm.: 

  • Erinomaisen vakaasta ja nopeasta vuosia kehitetystä palvelintekniikastamme, jonka toimintaa valvomme 24/7 sekä automaattisin tietoturvajärjestelmin, valvontaprosessein sekä ammattitaitoisen henkilöstömme vikapäivystyksellä. 
  • Optimoidusta WordPress-alustasta, jonka nopeudesta pidämme huolta mm. kehittämällämme Hostaan-pluginilla sekä tehokkailla Nginx Caching-palvelinvälimuistilla
  • Automaattisista moninkertaisista varmuuskopioista ja tietoturvapäivityksistä. Myös rutiininomaiset WordPress-tietoturvapäivitykset voidaan hoitaa Smart Updates – tekniikallamme. Kanssamme voit olla varma, että datasi on aina tallessa. 
  • Erinomaisesta asiakaspalvelusta – saat tukea silloin kun sitä tarvitset 

Meiltä löydät palvelun, jossa asiakaspalvelu ja tekniikka kulkevat käsi kädessä.

Kenelle Hostaan sopii? 

Palvelemme erityisesti pk-yrityksiä, WordPress-suunnittelijoita, digitoimistoja ja WooCommerce verkkokauppiaita, joille tärkeintä on erinomaisesti toimiva kokonaispalvelu, ei pelkkä halvin mahdollinen hinta. Olemme toimineet vuodesta 2019 mutta henkilöstöllämme on vuosikymmenten kokemus alalta. 

Saat meiltä kaiken, mitä verkkosivustosi tarvitsee: domainit, sähköpostipalvelut, WordPress hostinging ja asiantuntevan tuen yhdestä paikasta. 

Yhteenveto: valitse palveluntarjoaja, joka on tukenasi myös huomenna 

Verkkosivujen ylläpito ei pääty siihen, että saat sivut julkaistua. Teknisiä haasteita, tarpeita ja kysymyksiä tulee matkan varrella varmasti vastaan – ja silloin haluat, että asiakastuki toimii, eikä jätä sinua ongelminesi yksin

Hostaan Oy tarjoaa ripeän ja ammattimaisen asiakaspalvelun yhdistettynä supernopeaan WordPress-webhotellipalveluun. Tavoitat meidät monikanavaisesti niin puhelimitse, chatin kautta, sähköpostitse kuin yhteydenottolomakkeella. 

Tutustu palveluihimme ja kysy rohkeasti – me autamme!